يكي از مواردي كه اغلب افراد را از ارتقاء سيستم گرمايش منزل باز مي دارد ، اختلالي است كه گاهي اوقات مي تواند ايجاد كند. اين روزها اكثر خانه ها داراي ديگ هاي گاز و سيستم متمركز هستند كه ارتقاء آنها دشوار است ، در حالي كه كساني كه در آپارتمان ها يا خانه هايي كه از برق استفاده مي كنند زندگي مي كنند ، ممكن است كمي راحت تر به نظر برسند. در هر صورت ، نصب رادياتورهاي برقي واقعاً آنطور كه فكر مي كنيد دشوار نيست ...

طي دو سال گذشته ، ميزان سرمايه گذاري افرادي كه روي گرمايش الكتريكي با مصرف انرژي بالا سرمايه گذاري كرده اند. تميز ، كارآمد ، مي تواند فوق العاده به نظر برسد ، و شايد مهمتر از همه ، مي تواند به شما در كاهش مصرف انرژي و صرفه جويي در پول كمك كند.

هنگامي كه به روش صحيح مديريت مي شويد ، برخي از رادياتور برقي در بازار وجود دارند كه مي توانند درجه بالايي از كنترل بر گرمايش را به شما بدهند به طوري كه واقعاً مي توانيد تفاوت قابل توجهي در قبض هاي انرژي خود مشاهده كنيد.

آيا مي خواهيد كنترل هر اتاق را به صورت جداگانه در دست بگيريد؟ انجام شده. آيا دماي متفاوتي را در يك اتاق در ساعات مختلف روز مي خواهيد؟ آسان.

رادياتورهاي برقي با صرفه جويي در مصرف انرژي انگلستان را تحت تاثير قرار داده است ، نه تنها به دليل نگراني فعلي در مورد واردات و قيمت گاز. با ورود مترهاي هوشمند به خانه هاي انگلستان در سال آينده ، برق = كنترل. اما برخي از افراد هنگام به روزرساني دچار ترديد مي شوند.

گاهي اوقات به اين دليل است كه آنها به فناوري اعتماد ندارند و مايلند اطلاعات بيشتري را بيابند ، گاهي اوقات به اين دليل است كه آنها فكر مي كنند ارتقاء و نصب رادياتورها به معناي كار سخت و گران قيمت است ... اما اين نمي تواند باشد دورتر از حقيقت

واقعاً نحوه نصب رادياتور بستگي به نوع رادياتور خريداري شده دارد. در رادياتورهاي برقي مستقيم ، ما متخصصان انتخاب محصولات با صرفه جويي در مصرف انرژي هستيم كه به راحتي با حداقل سر و صدا براي مشتري راه اندازي مي شود.

آيا به برق كار نياز ندارم؟


كه همه چيز بستگي دارد. با استفاده از RC Wave ، بسته به نياز خود و آنچه مي خواهيد به آن برسيد ، يك گزينه داريد. ما به اين نكته اشاره مي كنيم كه هر RC Wave را با يك دوشاخه استاندارد 3 پين بريتانيايي متصل مي كنيم ، بنابراين مي توانيد رادياتور پنلي خود را آويزان كرده ، مستقيماً به ديوار وصل كرده و شروع به كار كنيد. اگر مي خواهيد چيزي «دائمي» يا شايد از نظر زيبايي داشته باشد (اگر آن را در سرتاسر خانه نصب مي كنيد ، مانند بسياري ديگر) ، مي توانيد آنها را به مدار اصلي خانه خود متصل كنيد.

ما توصيه مي كنيم براي اين كار از يك برقكار كمك بگيريد ، اما اين كار سريع است ، و هنگامي كه به برق وصل شديد ، آماده كار هستيد. چه رادياتورهاي خود را وصل كرده باشيد و چه به سادگي به طور دائم به ديوار متصل شده باشيد ، هيچ تاثيري بر پتانسيل صرفه جويي در انرژي نخواهد داشت و نتيجه يكسان خواهد بود.

سازنده چطور؟ آيا به ابزارهاي سنگين نياز ندارم؟

قطعا نه. باز هم ، اگر يك سازنده در دست داريد ، ممكن است او بتواند اين موارد را براي شما مناسب كند. اما RC Wave ، مانند ساير طيف هاي رادياتور برقي با مصرف انرژي بالا ، بسيار آسان نصب مي شود. هر رادياتور آلومنيومي داراي دو براكت ديواري ، تمام پيچ ها و دوشاخه هاي مورد نياز شما و يك قالب مفيد است تا بتوانيد آن را به راحتي و به راحتي روي ديوار قرار دهيد. نمي تواند ساده تر باشد. رادياتورها نيز بسيار سبك بوده و كار با آنها آسان است. يك نصب معمولي با كمك مداد و مته ممكن است حدود 10 دقيقه طول بكشد. سپس به سادگي آن را به برق وصل كنيد ، برق را وصل كنيد ، و كار خوبي نيست.

اگر بخواهيم آن را به مراحل تقسيم كنيم:

1. الگوي مقوايي را از جعبه برداريد و آن را روي ديواري كه دوست داريد رادياتور به آنجا برود قرار دهيد

2. مداد خود را برداريد و روي ديواري كه الگو به شما مي گويد علامت بزنيد ، سپس محلي براي دوشاخه هاي ديوار خود بكشيد

3. دوشاخه ها را وارد كرده و سپس براكت ها را روي ديوار قرار دهيد

4. در نهايت ، رادياتور را به براكت ها وصل كرده و پيچ هاي ايمني را در بالا محكم كنيد

اين چهار مرحله آسان براي راه اندازي كامل با يك رادياتور برقي RC Wave كافي است و مي توانيد بنشينيد و از گرماي صرفه جويي در انرژي از يك محلول گرمايش تميز و اقتصادي لذت ببريد. ديگر نگران نوسان قيمت گاز نباشيد و هنگامي كه يك كنتور هوشمند نصب مي كنيد ، مي توانيد ميزان مصرف انرژي روزانه خود را به طور كامل كنترل كنيد. 

نصب رادياتورهاي برقي شما كار سختي نيست و اگر اميدوار هستيد كه به زودي به يك راه حل گرمايش كم مصرف ارتقا دهيد ، اجازه ندهيد جلوي شما را بگيرد. اگر مي خواهيد اطلاعات بيشتري در مورد انتخاب رادياتورها ، پتانسيل صرفه جويي در هزينه آنها يا نحوه نصب و راه اندازي آنها به بهترين نحو دريافت كنيد ، كافيست هر زمان با ما تماس بگيريد يا پيامي را در وب سايت ما بگذاريد. ما سالها در جستجوي بهترين محصولات ، تحقيق در مورد آنها و تحويل آنها به خانه هاي شما صرف كرده ايم.

 

مشاهده ليست قيمت انواع رادياتور برقي در لينك روبرو : رادياتور برقي