يافتن روش صحيح گرمايش خانه آسانتر از انجام كار است. در اينجا برخي از بهترين روش ها براي افزايش كارايي شما آورده شده است.

 

درست كردن كارايي رادياتور يك امر دشوار است ، به ويژه با گرمايش پراكنده بسياري از خانه ها. به همين دليل بسياري از رادياتورهاي آنلاين در شركت هايي مانند بامين تهويه كاملاً بهينه شده اند تا حد امكان كارآيي داشته باشند. با اين حال واقعيت اين است كه بيش از يك رادياتور كارآمد براي به حداكثر رساندن بازده گرمايش خانه شما نياز دارد. در پايان روز ، رادياتور بايد به طور مناسب قرار گيرد و متصل شود تا بيشترين بازده را در يك خانه بدست آورد.

براي كساني كه دوست دارند با محيط زيست سازگارتر باشند و اثر كربن خود را كاهش دهند ، اين تكنيك ها را امتحان كنيد تا خانه خود را تا آنجا كه ممكن است براي كمترين حد ممكن گرم كنيد. كاملاً ساده است اگر شما هك ها را ياد بگيريد.


مبلمان و رادياتور شما

 

مشكلي كه بسياري از خانه ها با آن روبرو هستند اين است كه رادياتورهاي خود را در پشت مبلمان قرار مي دهند. به عنوان مثال ، تعجب آور نيست كه يك رادياتور را در اتاق نشيمن پشت مبل قرار دهيد. بخشي از دليل اين امر اين است كه رادياتور فضاي ديوار را اشغال مي كند و بنابراين افراد اغلب با مبلمان فضاي ديوار را دو برابر مي كنند. مانع اين كار اين است كه مقدار زيادي از هواي گرم تابش شده توسط رادياتور برقي از بين مي رود و در مواد مبل يا صندلي جذب مي شود. براي كارآيي رادياتورها ، سعي كنيد در هيچ يك از اتاق هاي شما مانع ايجاد نشود.

 

گرم كردن فضاي كوچكتر

 

گرم كردن فضاهاي كوچكتر ممكن است دشوار باشد ، به ويژه هنگامي كه فضاي شما زياد است. اين بدان معني است كه شما بايد در يك رادياتور سرمايه گذاري كنيد كه از ارتفاع به نفع خود استفاده كند ، اگر رادياتور شما فضاي ديواري كمتري را اشغال كند اما به همان اندازه كارآمد باشد ، در اين صورت در يك مكان مناسب براي يك خانواده دوستدار محيط زيست خواهيد بود.

رادياتورهاي آنلاين زيادي وجود دارند كه كوچك و جمع و جور و همچنين بلند هستند. نكته ديگر اينكه بايد به خاطر داشته باشيد با استفاده از رادياتور ساخته شده از ماده اي كه سريعتر گرم مي شود ، مانند فولاد ضد زنگ يا آلومينيوم. اين بدان معني است كه شما مي توانيد از انفجارهاي كوتاه گرم گرما در اتاق هاي كوچكتر خود استفاده كنيد تا كارايي را به حداكثر برسانيد.

 

شيرهاي رادياتور ترموستاتيك

 

شيرهاي رادياتور ترموستاتيك متفاوت از شير رادياتور آلومينيومي طبيعي شما عمل مي كنند. ترموستاتيك روي دماي خاصي تنظيم شده است كه مي تواند براي هر اتاق متفاوت باشد و سپس با استفاده از رادياتور دماي اتاق را اندازه گيري مي كند. در صورت عبور بيش از حد تنظيم شده از دما يا اجازه ورود آب به داخل رادياتور ، شير به آب رادياتور مي رسد تا فضاي اتاق را بيشتر گرم كند. هدف از شير رادياتور ترموستاتيك اين است كه اطمينان حاصل كنيد درجه بالايي از درجه حرارت خانه خود را كنترل مي كنيد و در نتيجه كارايي بيشتري داريد.

 

دام آشپزخانه

در مورد كارايي و كنترل گرما ، آشپزخانه مقصر بزرگ اتلاف انرژي است. به دليل دفعات استفاده و ميزان گرماي ناشي از آن ، گرمايش آشپزخانه به طور هم زمان با بقيه سيستم ديگ آبگرم دشوار است. اين به اين دليل است كه در زمان شام به دليل گرم بودن وسايل موجود در خانه ، آشپزخانه را گرمتر مي كنيد و در زمان هاي ديگر ممكن است يخبندان باشد. براي مقابله با اين موضوع ، مطمئن شويد كه رادياتور پنلي متناسب با فضا داريد و ممكن است در يك سوپاپ دوگانه سوز يا ترموستاتيك سرمايه گذاري كنيد.

بحث حمام

حمام يك اتاق ديگر است كه از گرمايش پراكنده رنج مي برد. با وجود گرماي زياد ناشي از حمامهاي گرم و دوش و اين واقعيت كه حمام فقط گاهي اوقات در روز استفاده مي شود ، جاي تعجب نيست كه براي نصب رادياتور يك حمام كاملاً دشوار است. مطمئن شويد كه يك رادياتور نصب مي كنيد بيشترين فضاي محدود و داراي قابليت هاي سوخت دوگانه ، در كنار يك حوله خشك كن يا آينه اي چند منظوره به منظور استفاده از فضاي محدود.

قبل از تابش ، عايق بندي كنيد

در آخر ، اطمينان حاصل كنيد كه خانه شما به خوبي عايق بندي شده است. اگر رادياتور پنلي مستقيماً از خانه خارج شود ، رادياتور كاملاً بي فايده است. ممكن است درهاي شما نازك و كدر باشد ، به اين معني كه هيچ هوايي در اتاق نمي ماند. براي اين ، بهترين شرط شما اين است كه مطمئن شويد در هنگام گرم كردن يك اتاق درهاي خود را بسته نگه داريد. ممكن است پنجره هاي شما نازك باشد و هوا زيادي خارج شود. اگر چنين است ، بايد مطمئن شويد كه پنجره ها را بسته نگه داشته ايد و براي عايق بندي بيشتر آنها را شيشه دو برابر مي كنيد. يكي از راه هاي مبارزه با پنجره هاي پيش نويس اين است كه رادياتور افقي كوچك خود را در زير پنجره قرار دهيد تا هواي گرم در اطراف اتاق شما همراه با برف شناور باشد.

آخرين و نه مهمترين نكته ، اطمينان از اينكه ديوارهاي خانه شما داراي ديوارهاي عايق بندي شده اي لازم است براي هر كسي كه مي خواهد خانه گرم داشته باشد ، حتي قبل از نصب رادياتور.

 

مشاهده ليست قيمت انواع رادياتور در لينك روبرو : رادياتور