با توجه به پيشرفتهاي روزافزون در همه صنايع ، حق انتخاب مشتري افزايش يافته است و اين امر انتخاب را كمي پيچيده تر كرده است. در اين راستا ، با توجه به انواع مختلف موجود در بازار كه مي توان از آنها به عنوان كولرهاي آبي (نرمال و سلولزي) ، كولرهاي گازي نام برد ، بازار كولر گازي نيز از اين قاعده مستثني نيست. در اين مقاله قصد داريم كولرهاي آبي پوشالي و سلولزي را از يكديگر تفكيك كرده و از مزاياي اين محصولات مطلع شويم.

معرفي كولر آبي سلولزي


به كولرهاي آبي كه به جاي بذر كتان از پد سلولز استفاده مي شود كولر آبي سلولزي گفته مي شود. در اين مدل كولر به دليل ضخامت و همچنين عدم وجود منافذ بزرگ و استفاده از دستگاه هاي تصفيه هوا در ساختار كولر آبي سلولزي از آلودگي هوا و گرد و غبار و آلودگي در كولر جلوگيري مي كند و از ايجاد هواي سالم و بدون آلاينده جلوگيري مي كند.

شايان ذكر است كه پدهاي سلولزي 5 سال ماندگاري خواهند داشت.

مزيت كولر آبي سلولزي در مقايسه با كولرهاي آبي ديگر


افزايش خنك كننده محيط
قدرت بدن خنك كننده آب سلولزي
از انتقال باكتري جلوگيري كنيد
كاهش حجم


پد سلولزي چيست؟


پدهاي سلولزي كارايي و كارايي بيشتري نسبت به گلوله ها دارند. از آنجا كه پدهاي سلولزي شرايط خود به خودي دارند ، از اين لحاظ در يك دوره طولاني تر و طولاني تر از خمير رسوب مي كنند كه باعث افزايش عمر مفيد پد سلولز مي شود.

از آنجا كه لايه هاي سلولزي به طور منظم در كنار يكديگر چيده مي شوند ، اين نوع طراحي علاوه بر ايجاد سطح تماس بين هوا و آب ، باعث كاهش مصرف انرژي مي شود زيرا باعث كاهش برق مي شود. و برق

در پدهاي سلولزي ، ميزان جذب آب بسيار زياد است ، كه عامل مهمي در خنك سازي هوا است به طوري كه 2 ليتر آب توسط 2 متر مكعب پد سلولز حمل مي شود.

نكته برجسته سلولز اين است كه سلولز قطرات آب را در هواي خنك حمل نمي كند ، اين از انتقال باكتري هاي تنفسي جلوگيري مي كند و اجازه مي دهد هواي سالم به محيط جريان يابد.

 آشنايي با كولر آبي


يكي از پرفروش ترين محصولات در تابستان كولر آبي آبسال بود كه سالانه توسط مردم خريداري مي شد و در صورت موجود بودن در خانه ، فروش كولر آبي به بازار داغ تبديل شد.

قابل ذكر است كه انواع مختلفي از كولرهاي آبي در بازار ايران وجود دارد كه معمولاً در انواع 1 ، 2 و 3 موجود است.

همانطور كه اعداد نشان مي دهد ، هرچه مكش و فشار ورودي بيشتر باشد ، قدرت موتور كولر نيز بيشتر است ، به اين معني كه قدرت مكش كولر قادر به مكش هواي بيشتري خواهد بود ، كه باعث مي شود در داخل كولر بيشتري داشته باشيد. وارد خانه شويد.

اگر مي خواهيم عملكرد كولرهاي گازي خود را افزايش دهيم ، بايد هر سال پوشك را عوض كنيم.

مزيت كولر آبي


يكي از مهمترين مزاياي كولر آبي در مقايسه با كولر گازي كم هزينه بودن آن است كه از اين طريق حتي براي مصرف برق هزينه كمتري نيز دارد.

 

مشاهده ليست قيمت انواع كولر آبي سلولزي در لينك روبرو : كولر آبي سلولزي