شن و ماسه ، گل و ساير ناخالصي هاي قابل مشاهده در آب شما مي تواند آن را ابري كرده و كدورت را افزايش دهد. حتي اگر اكثر ما از اين آب براي مصارف آشاميدني استفاده نمي كنيم ، با اين حال ، اين آب گل آلود هنوز هم مي تواند براي سلامتي و خانه شما مضر باشد.

دلايل شايع شن و ماسه در آب


دلايل بي شماري وجود شن و ماسه در آب ، از خرده ريز تا ماژور ، مي تواند وجود داشته باشد. بگذاريد برخي از مهمترين دلايل شن و ماسه در آب را بررسي كنيم:

آب چاه
عمدتا در چاه ها از پمپ هاي شناور استفاده مي شود كه داراي يك پوشش فلزي هستند. در طي يك دوره ، اين پوشش مي تواند تخريب يا خورده شود كه باعث مي شود گل و لاي يا ماسه وارد چاه شود. اين به درون آب شما پمپ مي شود.

پمپ آب
اگر ياتاقان هاي پمپ آب شما در طول سالها فرسوده شده باشد ، مي تواند باعث ايجاد لرزش در پمپ شود و به اين ترتيب شن و ماسه وارد آب مي شود.

مخزن فشار
اگر مخزن فشار شما هواي كمتري دارد ، اين مي تواند باعث فشار مخزن شود تا از آب خارج شود.

سوراخ در لوله قطره
اگر پمپ خوب كار كند اما سوراخ در لوله افت وجود داشته باشد ، مي تواند از طريق سوراخ سوراخ آب وارد شود و ماسه را بهمراه برساند.

يكي از مشكلات اين است كه وقتي شن و ماسه وارد يك فاضلاب مي شود ، احتمال مسدود شدن تخليه افزايش مي يابد. اگرچه شن و ماسه به لوله كشي آسيب نمي رساند اما مسدود شده مسلماً به آن آسيب مي رساند.

مشكل شن و ماسه در آب بزرگ به نظر مي رسد اما راه حل آن آسان است. فيلتر شني و ماسه مخزن آب به راحتي در بازار موجود است.

همچنين بخوانيد: چرا بايد از فيلترشني قبل از نرم كننده آب استفاده شود؟

فيلتر شني چيست؟


فيلتر شني براي از بين بردن مواد معلق و همچنين ذرات قابل غرق شدن قابل مشاهده استفاده مي شود. فيلترهاي شن و ماسه با اجازه دادن به جريان آب از طريق يك قوطي حاوي شن كار مي كنند. آب از شن و ماسه عبور مي كند ، اما ذرات بزرگتر قادر به عبور از آن نيستند.

عبور آب از يك فيلتر شني و ماسه جاذبه سريع ذرات محبوس شده در آن را از بين مي برد ، تعداد باكتري ها را كاهش مي دهد و بيشتر مواد جامد را از بين مي برد. محيط فيلتر شني و ماسه با كيفيت / درجه هاي مختلف است.

فيلتر شني و ماسه KENT ، يك فيلتر شني و ماسه كل خانه ، به راحتي در بازار موجود است كه آلودگي هاي فيزيكي (آلودگي قابل مشاهده) و ذرات شن و ماسه را از آب پاك مي كند. فيلتر براي تصفيه آب لوله كشي / تأمين آب شركت شهري مناسب است.

فيلتر شن و ماسه KENT - براي كل خانه
فيلتر شني و ماسه KENT شما را از مشكلات آب پر از شن محافظت مي كند و آب تميز خانواده شما را تأمين مي كند.

مزاياي فيلتر شني و ماسه KENT:


فرآيند غير الكتريكي.
فيلتراسيون 3 مرحله اي حاوي محيط شن و ماسه ريز ، محيط شن و ماسه silex و محيط شن. اين سه مرحله اندازه هاي مختلف ناخالصي هاي فيزيكي و مواد معلق را از بين مي برد تا آب براي استفاده مناسب شود.
طراحي ظريف
هزينه نگهداري كم
نصب آسان - داراي طراحي كف است كه براي نصب به فضاي بسيار كمي نياز دارد.
ظرفيت تصفيه بالا - اين مي تواند 3000 ليتر در ساعت را تصفيه كند تا آب تصفيه شده را با سرعت بالايي تأمين كند.


محل نصب فيلتر شني


براي تميز كردن منبع آب كل خانه ، مهم است كه آن را نزديك به منبع اصلي آب خانه متصل كنيد. براي حمل آب تخليه بازآفريني به يك زهكشي نزديك نياز است.

شستشوي معكوس براي اطمينان از عملكرد صحيح فيلتر ضروري است. به طور معمول ، بايد هفته اي يك بار فيلتر خود را شستشو دهيد و شستشو دهيد.

فيلتر شني و ماسه KENT محصولي با كاربرد آسان است كه با پاك كردن انواع آلودگي ها و آلودگي هاي قابل مشاهده ، آب تميز كل خانه شما را تأمين مي كند.

 

مشاهده ليست قيمت انواع فيلتر شني در لينك روبرو : فيلتر شني