انواع آبگرمكن


ما نصب سريع و قابل اعتماد آبگرمكن را براي هر نوع بخاري آب ارائه مي دهيم. با وجود تعداد زيادي از افراد در آنجا ، ممكن است انتخاب شما دشوار باشد. آبگرمكن هاي مخزني سنتي آب داغ را تا زماني كه به آن نياز داشته باشيد ذخيره مي كنند و در اندازه هاي مختلف عرضه مي شود ، از مدل هاي 30 گالني گرفته تا مدل هاي 80 گالني و منابع مختلف انرژي ، از برق گرفته تا گاز گرفته تا پروپان.

بهترين انتخاب آبگرمكن


مطمئن نيستيد كدام نوع آبگرمكن براي خانه يا محل كار شما مناسب است؟ با ما تماس بگيريد - ما به شما در توضيح تفاوت ها كمك خواهيم كرد و به شما كمك مي كنيم تصميم بگيريد كه براي شما بهترين است. پس از تصميم گيري ، ما تمام ابزار و تجهيزات درجه حرفه اي خود را به همراه خواهيم آورد و آنها را در كمترين زمان نصب خواهيم كرد ، بنابراين شما مي توانيد در اسرع وقت از آب گرم لذت ببريد.

مهم نيست كه شما چه نوع آبگرمكن داريد يا به آن علاقه داريد ، متخصصان بامين تهويه مي توانند به شما كمك كنند. براي خدمات نصب آبگرمكن ما امروز با ما تماس بگيريد.

 

نحوه نصب آبگرمكن گازي


بامين تهويه درمورد آبگرمكن خود براي مشتري توضيح مي دهد.
اگر تمام كاري كه شما بايد انجام دهيد اين است كه آبگرمكن خود را عوض كنيد ، ممكن است يك تعويض آسان به نظر برسد. از نظر سطح ، كار دشواري نيست: مخزن قديمي را تخليه مي كنيد ، بنزين و آب را خاموش مي كنيد ، همه چيز را در آبگرمكن قديمي جدا مي كنيد ، آن را بيرون مي كشيد و آبگرمكن جديد را قلاب مي كنيد.

اتصالات زيادي براي لغو اتصال وجود ندارد ، فقط تأمين گاز و اگزوز (دودكش) و خطوط ورود آب سرد و خارج شدن آب گرم است. اما حتي اگر يك كار به ظاهر ساده باشد و براي انجام آن به زمان زيادي احتياج نداريد ، اما سايت هاي بهسازي منزل مانند Home Depot از دشواري نصب آبگرمكن گاز به عنوان "پيشرفته" استفاده مي كنند. يك دليل خوب براي آن وجود دارد

نكات ايمني


با وجود نصب به ظاهر آسان ، اين با گاز كار مي كند كه رتبه "پيشرفته" را براي اين كار توجيه مي كند. كار با بنزين به طور بالقوه براي شما ، خانواده و حتي كسي كه با شما ديوار مشترك دارد يا در نزديكي خانه شما قرار دارد بسيار خطرناك است.

هنگامي كه آبگرمكن جديد خود را نصب مي كنيد ، بايد بنزين را خاموش كنيد تا بتوانيد خط تغذيه را جدا كرده و آن را به بخاري جديد آب گرم متصل كنيد. مهم است كه خط تأمين گاز و همچنين گرماگير و اگزوز به طور صحيح متصل شوند. پس از اتصال آبگرمكن جديد ، مي توانيد بنزين را دوباره روشن كنيد ، اما بايد خط را براي نشتي بررسي كنيد.

براي آماتور در خانه ، اين معمولاً به معناي كوتاه كردن اتصال با آب صابون و تماشاي حباب است. از طرف ديگر ، يك نصاب حرفه اي نه تنها تجربه بيشتري در كار با خطوط بنزين و در نتيجه آزمايش و خطاي كمتري خواهد داشت ، بلكه از تجهيزات لازم براي تشخيص نشت گاز با اطمينان بيشتري برخوردار خواهد بود و امنيت شما و خانواده را حفظ مي كند.

 

مشاهده ليست قيمت انواع آبگرمكن در لينك روبرو : آبگرمكن

 

تخصص لوله كشي
اگرچه لوله كشي مورد نياز در نصب آبگرمكن گازي خطرات مشابه كار با خطوط سوخت را به همراه ندارد ، اما ايده خوبي است كه شخصي كه اين كار را انجام مي دهد تجربه لوله كشي داشته باشد. اتصالات نه تنها نياز به اتصال صحيح دارند ، بسته به سن آبگرمكن قديمي ، نحوه نصب آن و اينكه آيا جايگزيني يك نسخه جديد است ، شايد لازم باشد لوله كشي را نيز به روز كنيد.

به روزرساني ها و به روزرساني ها
سرانجام ، اگر سيستم شما براي مطابقت با استانداردهاي مدرن نياز به به روزرساني دارد ، يا اگر مي خواهيد يك سيستم آب گرم پيشرفته تر ، مانند آبگرمكن گازي بدون مخزن را ارتقا دهيد ، به دنبال كار بسيار بزرگتر از مبادله ساده هستيد يك آبگرمكن براي ديگري قرار دهيد. اگر از يك آبگرمكن ذخيره سازي سنتي در حال ارتقا هستيد ، يك سيستم بدون مخزن بايد با خطوط بنزين جديد ، خطوط آب جديد و سيستم تهويه جديد مجهز شود ، و اين ارتقا than را بسيار پيشرفته تر از مهارت هاي متوسط ​​انجام مي دهد -خودت

 

نصب حرفه اي آبگرمكن


اگر مي خواهيد آبگرمكن خود را تعويض كنيد ، براي رعايت ايمني ، به نصب حرفه اي بپردازيد. نه تنها با جلوگيري از هرگونه اشتباه تازه وارد ، شما و خانواده تان را ايمن تر مي كند ، بلكه به اين معني است كه اين كار را سريع و كارآمد انجام مي دهيد تا بتوانيد به صورت عادي به زندگي برگرديد.

علاوه بر اين ، مي توانيد گزينه هاي ارتقاgrade خود را با يك متخصص آگاه در ميان بگذاريد تا به شما كمك كند تصميم بگيريد كه آيا سيستم آب گرم قدرتمندتري براي خانواده شما مناسب است. براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد نصب آبگرمكن گازي يا برنامه ريزي با يكي از تكنسين هاي مجرب ما ، امروز با بامين تهويه تماس بگيريد.

 

مشاهده ليست قيمت انواع آبگرمكن در لينك روبرو : آبگرمكن