پكيج زميني شوفاژكار را به لحاظ ظرفيت،با توجه به شرايط آب و هوايي و نوع كاربري و سازه و متراژ ساختمان مي توان،تعيين نمود. اما به طور سرانگشتي در مناطق معتدل به ازاي هر مترمربع از فضاي ساختمان (كه داراي ارتفاع سقف نرمال 3 متر هستند) .

مي توان ظرفيتي معادل 150 كيلوكالري بر ساعت را جهت تأمين گرمايش و تأمين آبگرم مصرفي در نظر گرفت. در تمامي مدل هاي پكيج زميني شوفاژكار، استفاده از سختي گيردر مسير ورودي آب به دستگاه الزامي مي باشد،چرا كه نصب سختي گير جهت طول عمر و جلوگيري از رسوب زدايي زود هنگام مبدل هاي حرارتي پكيج زميني شوفاژكار امري حياتي است.

پكيج هاي زميني شوفاژكار با داشتن 10 سال گارانتي ديگ چدني و يك سال خدمات پس از فروش در سه نوع مدل و با كاركرد هاي متفاوت توليد شده و به بازار عرضه مي شود كه عبارتند از پكيج هاي سري P ، پكيج آذرخش و پكيج هورخش كه در اينجا به طور خلاصه به معرفي آن ها مي پردازيم.

 

پكيج زميني شوفاژكار سري P


اين سري از پكيج هاي شوفاژكار قابليت تامين همزمان گرمايش و همچنين آبگرم مصرفي ساختمان را دارند و با داشتن نشان استاندارد ملي ايران و همچنين استفاده از قطعات معتبر اروپايي مانند پمپ گراندفوس دانمارك ، شير SIT ايتاليا و ... به محصولي با كيفيت تبديل شده اند.

اين دسته از محصولات در ظرفيت هاي 27000 تا 45000 كيلوكالري بر ساعت توليد مي شوند و به طور كلي به دو دسته پكيج هاي بلند و كوتاه تقسيم بندي مي شوند.

 

پكيج زميني بلند شوفاژكار سري p


اگر بخواهيم به صورت كلي تفاوت اصلي اين دستگاه را با پكيج زميني كوتاه شركت شوفاژكار بيان كنيم مي توان به داشتن منبع ذخيره آبگرم در اين پكيج ها اشاره كرد كه اين قابليت باعث تغيير شكل ظاهري اين دستگاه و ارتفاع بلند نسبت به پكيج زميني كوتاه مي باشد.

معمولا مخزن استفاده شده در اين مدل ها، مخزن كويلي 20 تا 30 ليتري مي باشد كه به راحتي مي تواند پاسخگوي نياز مشتريان براي تامين آبگرم مصرفي باشد.

 

ويژگي پكيج زميني شوفاژكار


تمامي مدل هاي پكيج زميني شوفاژكار داراي پنل كنترل شامل ترمومتر ، مانومتر ، ترموستات و كليدهاي كنترلي مي باشند كه به صورت نصب شده روي دستگاه عرضه مي شوند. 

همه مدل هاي پكيج زميني شوفاژكار داراي دو نوع كوتاه و بلند هستند. نوع بلند آنها داراي منبع توليد و ذخيره آبگرم مصرفي از نوع كويل دار مي باشد و داراي ارتفاع بيشتري نسبت به نوع كوتاه آن كه داراي مبدل صفحه اي براي توليد آبگرم مصرفي است مي باشد. 

دماي كاركرد پكيج زميني شوفاژكار سري P ، نود درجه سانتي گراد است كه نسبت به انواع ديگر آذرخش و هورخش حدود 15 درجه سانتي گراد پايين تر است. پكيج زميني شوفاژكار داراي ظرفيت حرارتي حداقل 27000 و حداكثر 83000 مي باشد كه بنا به نياز به پروژه در انواع مختلف توليد مي شود.

 

مشاهده ليست قيمت محصولات شوفاژكار در لينك زير

شوفاژكار