فن كويل ساراول همچون ديگر فن كويل هاي توليد شده از بهترين محصولات براي گرمايش و سرمايش ساختمان ها هستند و با توجه به در بر گرفتن سرمايش و گرمايش و همچنين صرفه جويي در مصرف انرژي بسيار محبوب گشته اند.

در اين مقاله به شرح و خريد فن كويل ساراول مي پردازيم. اين نوع فن كويل يك محصول كاملاً ايراني و داخلي است و از آن براي تأمين كردن سرمايش و گرمايش محيط هاي مختلف به صورت مستقل يا يكسره استفاده مي شود.

فن كويل ساراول در انواع مختلف توليد ميشود كه هر كدام براي مكان خاصي امكان گرمايش و سرمايش را تامين ميكنند.

 

فن كويل ساراول و كاربرد آن


فن كويل ساراول و كاربرد آنامروزه موضوع سرمايش و گرمايش خانه ها به يك موضوع مهم تبديل شده است و همه به دنبال مناسب ترين وسيله براي ساختمان خود هستند.

فن كويل ساراول يكي از بهترين انتخاب ها براي ساختمان ها محسوب مي شود.فن كويل ساراول يكي از محبوب ترين سيستم هاي آب و هوايي مورد استفاده براي گرمايش، خنك كننده و يا تهويه داخلي ساختمان هاي جديد و ساختمان هاي تجاري بازسازي شده است.

كارخانه ي ساراول يك شركت ايراني است و توليدات آن كاملاً داخلي و بومي مي باشد. محصولات اين شركت توانايي رقابت و برابري با نمونه هاي مشابه خارجي خود را دارا مي باشند. فن كويل ساراول ويژگي هاي كاربردي زيادي دارد كه آن را نسبت به انواع ديگر فن كويل ها متمايز كرده است.

آگاهي روزافزون از اهميت هواي كافي و تازه براي سلامتي و تهويه مناسب ضروري است.

همانطور كه از نام آن مشخص است، يك واحد فن كويل شامل مبدل حرارتي است كه در آن آب پخش مي شود و مونتاژ فن، شامل فيلتر و كنترل هاي ساده، طراحي شده براي واحدهاي محيط ديوار يا واحد هاي سقف نصب شده در داخل حفره هاي سقف. واحد هاي سقف را مي توان به عنوان يك طبقه پيكربندي كرد، هوا را به مركز و تخليه در حاشيه برساند.

 

انواع فن كويل ساراول

 

 

  1. بالازن ، روبروزن
  2. سقفي
  3. عمودي
  4. كانالي

اين فن كويل ها با توجه به نياز مشتري در ظرفيت هاي مختلف طراحي و توليد مي شوند و نوع فن كويل قبل از خريد فن كويل ساراول مشخص شود.

 

شركت ساراول


شركت ساراول يك شركت ايراني توليد كننده ي انواع فن كويل است و از دهه ي 40 خورشيدي فعاليت خود را در زمينه ي توليد انواع تجهيزات گرمايشي و سرمايشي آغاز كرده است. فن كويل هايي كه در اين شركت توليد مي شود كاملاً توانايي برابري و رقابت با محصولات مشابه خارجي خود را دارد و قيمت خريد فن كويل ساراول نيز بسيار پايين تر و كمتر از برند هاي خارجي مي باشد.

 

مشاهده ليست قيمت محصولات ساراول در لينك زير

http://www.bamintahvie.com/category/air-condition/fancoil/%D9%81%D9%86-%DA%A9%D9%88%DB%8C%D9%84-%D8%B3%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D9%88%D9%84